|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Andelsspel V64 Bjerke Nyårsdagen En av Två Spelstopp 16:20
Slutsålt lämnas in då strykningarna uppdaterats från Bjerke kring 16:00 åt nåt håll
Senast redigerad av joppe59 den 2020-01-01 klockan 15:18. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Min referens idag är att jag faktiskt inte drack en droppe igår på Nyårsafton utan jag tittade igenom loppen till Bjerke och Bergsåker och var även vaken tidigt till morgonen och gick igenom det sista
Till Bjerke tror jag vi har ett slagkraftigt system utan bakfylletendenser ![]() värt att prova att vara med på nån andel eller fler 1 andel = 1/50 5 andelar = 10 % Spelar man V6 får man sexrättsutdelningen gånger 2,5 men inget på fem och fyra rätt Det blir fina pengar om sex rätt ger tusenlappar att få det gånger 2,5 gånger då spelar det ingen roll hur många andelar man har utan viktigast att man är med på systemt
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
10 andelar kvar
Jag kommer att markera det som utsålt då andelarna är uppköpta |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
5 andelar kvar jag låter det skvalpa på för att fler ska kunna vara med annars köper jag upp dem när jag lämnar in systemet OBS som V6
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hm inte ett rätt igen på Bjerke tror nästan det gått troll i mina andelsspel till Norge då jag spelat egna system så har jag satt X-antal spel...?!
Jag kommer att fortsätta lägga mina andelsspel även om jag förstår att ni inte tror jag är klok ![]() Det blev inget V86 då jag fick straffet för att jag var nykter på Nyår jag fick köra folk 20 mil och kom inte hem igen i tid spelstopp och att då rafsa in ett andelsspel är inte min melodi och tur var väl det med facit i hand |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hann med en liten lapp på V4 innan jag trummade iväg 20 mil skulle kanske ha gjort större system
![]() V4 Inlämnat: 2020-01-01, 16:07 Bergsåker Onsdag 2020-01-01 Start: 20:30 Kostnad: 16,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4 Heading Reference (2, 6) 2: 3, 4, 9, 12 (2, 11) 3: 1 Ängsborken (8, 4) 4: 7, 11 (5, 9) 1x4x1x2 = 8 rader. 8 x 1 x 2,00 kr = 16,00 kr. Totalt: 16,00 kr. Rättningskod: GGK NHB HMR |
|
|
|
|
|
|
|